برا ۷ ماه پوشک سایزچند مولفیکس استفاده میکنین؟

۴ پاسخ

۴ سایز

من ۴ استفاده میکنم

من 5

بستگی به وزن وران پاش داره من ۳کوچکه ۴میبندم

سوال های مرتبط