نه بابا من انقد زعفرون خوردم
قدیمیا میگن اگر پسر باردار هستید هرچی گرمی نخورید بهتره. چقدر راست باشه نمیدونم
نه بابا هفته شما دیگ ضرر نداره
ن دیگه هفتت بالاست
دکتر من میگفت بعد از سه ماه اول زعفران در حد کم وتوی غذا مشکلی نیست .
دیگه ۳۶ هفتته بخور ولش کن برا وزن دهی هم هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.