شیر بسته زعفرونی ضرر داره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه بابا من انقد زعفرون خوردم

قدیمیا میگن اگر پسر باردار هستید هرچی گرمی نخورید بهتره. چقدر راست باشه نمیدونم

نه بابا هفته شما دیگ ضرر نداره

ن دیگه هفتت بالاست

دکتر من میگفت بعد از سه ماه اول زعفران در حد کم و‌توی غذا مشکلی نیست .

دیگه ۳۶ هفتته بخور ولش کن برا وزن دهی هم هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی