آدما نباید همدیگه رو با هم مقایسه کنن. هرکسی شرایط خاص خودشو داره. من شخصاً جفتم پایین بود و نباید زیاد فعالیت داشته باشم. الان هر ۳/۴ روز یه بار اگه کاری داشته باشم میرم بیرون. ولی دیگه از فروردین باید رعایت کامل کنم پشت ماشین هم نشینم. بعد الان یکی دو ساعت میشه کمر درد میگیرم و ترجیحم اینه استراحت کنم وگرنه هنوز نه سنگین شدم نه اذیتم
من الان که دم عیده بیشتر میرم واسه خرید خودمون و سیسمونی و ...
ولی کلا شبا هم یک ساعت دور میزنیم با ماشین
والا من میخوام کارای ضروریمو انجام بدم همه جام درد میگیره.چه برسه بیرون رفتن🥲
من دیروز چکاب داشتم رفتم و یکم خرید کردم حسابی خسته شدم کلافه شده بودم با ماشین برم بیام فقط
من. ولی با لگن درد و گرفتگی پا برمیگردم خونه
من خبر نداشتم باردارم هفته های اول یه کارا کردم بچم خودش متوجه شد باید سفت بچسبه😂😂🩷
من۷ساعت سرکارمیشم😂
فردا هم میخام برم دست فروشا اومدن بیرون خیلی خوبه ،😂😂
مگه کسی هست بیرون بره ؟ من تو خونه هم راه میرم کمرمو لگنم شدید درد میگیره
با سلام من 😂
مگه میشه توخونه موند
سلام عزيزم والا من چن روزه دارم ميرم بيرون ٤ساعت اينا راه ميرم تا ميام خونه دراز ميكشم واژنم درد ميگيره ميگم همون راه برم وبشينم بهتره تا دراز باشم ودرد داشته باشم 😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.