سعی میکنم از همه دور بشم و فقط شوهرم پیشم باشه،میشینم از سرتا پاش بهش گیر میدم،بعدش تو این چن سال هرچقد ناراحتم کرده بوده یکی یکی با جیغو داد میگم بهش،در اخر شکمم درد میکنه دیگ از درد ساکت میشم و بعدش قهر و سکوت تا فرداش😑😑😑
ولی بشدت اخلاق بدیه،اصلا خوشم نمیاد ازاین برخوردام ک بسیار غیر منطقی میشم.چون اکثر شوهرم کاملا بی گناهه
غر میزنم سر بیچاره شوهرم بعدش گریه میکنم خالی میشم بعد حالم خوب میشه
من دوروزه اینجوریم
هیچی اول صبح که بداخلاقم به همه میگم امروز با من حرف نزنیند روز بداخلاقیمه و دیگه کسی کار به کارم نداره
من فقط به شوهر بیچارم میپرم🤣 بعدش ک خوب میشم پشیمون میشم
هیچی میگم اعصاب ندارم زیاد دم پرم نیان که کسیو ناراحت نکنم خودم اعلام میکنم به همسرمم میگم اونم حواسشو جمع میکنه😂😂😂ناراحت نمیشه چون از قبل اعلام کردم مشکل از اون نیست مشکل خودمه
داد میزنم جیغ میکشم بعدش گریه و آروممیشم
هیچی بلند بلند غر میزنم به همه گیر میدم میخورم یه چیزی تا آروم بگیرم 🤣
بخواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.