۱۴ پاسخ

تازه من بیهوش نشدم بی حس شدم

نگران نباش من هفته ۱۴ سرکلاژ شدم بخدا خیلی استرس داشتم مثل تو اصلا هیچی متوجه نشدم نه دردی داشتم نه اذیتی شدم الانم تقریبا یکماه و ۳ هفتس از سرکلاژم میگذره خیلی راحتم فقط نباید خیلی سرپا باشی و پله بالا و پایین بری
نگران نباش به امید خدا برو انجام بده و نگران هیچی نباش منم خیلی استرس داشتم قبل عمل ولی هیچی نبود هیچ دردی نداشتم

خیلی راحته اصلن نگران نباش عزیزم

اصلا نترس من دوبار سرکلاژ شدم الانم خداروشکر مشکلی ندارم

فقط بعدش ۱۰ روز تا ۲ هفته استراحت مطلق فقط میتونی تا سرویس بری حتما از دستشویی فرنگی استفاده کن اگه نیاز باشه فقط برا دکتر یا سونو یا آزمایش برو بیرون بعد استراحتم کارای سنگین ممنوعه در حد کارای سبک خونه آشپزی و ظرف شستن میتونی انجام بدی حواستم باشه یبوست نگیری

خیلی راحته نگران نباش

اصلا نگران نباش حتما انجام بده
منم دو هفتس انجام دادم
بخدا دندون درد و دندونپزشکی بدتره از سرکلاژ

هیچ دردی نداره خیالت راحت من ۲ بار سرکلاژ شدم فقط بیهوش میشی ۱ ساعت بعد به هوش میایی هیچ دردی هم بعدش نداری

طول سرویکست چند بود؟

تایم عمل که بیهوشی اصلا درد حس نمیکنی بعدشم به هوش میای شاید یکم درد پریودی داشته باشی که شیاف میدن بهت زود رفع میشه اصلا استرس نداشته باش

منم ازش ی غولی ساخته بودم برا خودم

ترس نداره

ریسک سقط پایین میاد

اصلا ن ترس دارن ن درد هیچی نمیفهی

ن ترس داره ن درد اصلا استرس نگیر بعدش خیالت حداقل راحته ک بچت واست میمونه

سوال های مرتبط