۹ پاسخ

اره عزیزم همینجوریه دوسه روزه چهار دست و پا راه افتاده باز بهتر شده میره فضولی میکنه اما خسته بشه دوباره گریه ک بغلم کن 😅😅

بچه های منم همینن

دقیقا دختر منم همینه عقبی میره دیشب زیر مبل پیداش کردیم زودم کلافه میشه گریه میکنه که بغلش کنیم😁

دختر تو خوبه سینه خیر میره دختر من ب پشت درازمیکشه میخزه حرکت میکنه 🫠🫠نمیدونم چیکار کنم هرچی هم بهش یاد میدم نمیشه

اره عزیزم دخترمنم همینجوربودمدتهاالان یک ماهه سینه خیزبه جلومیره ویکمییی چهاردست وپا

اره دختر منم به مدت دنده عقب میرفت الان در همه جهات حرکت میکنه😂

🤣🤣اره همه همینن اول عقبی میرن بعد چهاردست پا

پسر منم الان همینطوریه 😁

پسرمنم همینجوریی 😅انقدر گریه می کنه 😅

سوال های مرتبط