من مژه گذاشتم امروز.. ناخن نه.. برای مژه هم به پهلو بخوابین
من ک انجام دادم
منم پس فردا میرم بزارم چه مشکلی بابا
سر دخترمم میزاشتن
دکتر من گفت بهتره نزاری ولی توی کل بارداری ۱ بار مجازه
مژه رو نمیدونم ولی ناخن و میدونم خوب نیست
من میخام واسه عید بزنم
من ک میزنم فکر نکنم مشکلی داشته باشع
مژه ایرادی نداره ولی ناخن و نمیدونم منم خیلی دوس دارم ناخن بزارم بعد سه ماه ولی نمیدونم بعضیا میگن میزاریم بعضیا میگن ضرره
تو هفته شما فکر نکنم مشکلی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.