بچه ها توروخدا بگید برای همروئید تو بارداری چی کار میشه کرد.و

۷ پاسخ

وای منم دو سه هفته هست اسهال گرفتم، گوشت از پشتم زده بیرون انقدر اذیتم
هرکاری هم میکنم اسهالم خوب نمیشه
فقط میدونم آب ولرم بدترش میکنه ببخشید پشتت با آب سرد بشور

هیچکاری مایعات زیاد باید بخوری منم همورئید داخلی دارم

من رفتم پیش دکتر جراح داخلی برام شیاف نوشت و شربت لاکسی ژل بعد چندروز خوب شدم هنوزم چندروز یبار یه ق غ شربت میخورم

سعی کن شکمت حتما شل کار کنه

تو حاملگی ایجاد میشه پماد هموروئید بگیر از داروخونه

اوف اوایل پاره شدم سرش الان زیتون میخورم چیزایی ک روان تر میکنه شکمم و میخورم به مشکل برنخورم اوایل انقد میسوخت سعی کن اون محلش و وازلین بزن

چایی یا پوست انار دم کن بریز تو تشت هر رپز بشین توش

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وچهارم بارداری