۷ پاسخ

من بودم

من پسرم قدامی بود و سزارین شدم دوسال پیش و الان دخترم خلفی

من سه تا بچه م قدامی بودن

مگه نمیشه با قدامی طبیعی زایمان کرد؟

منم اولی جفتم قدامی بود اورژانسی سز شدم . ۳ روز البته بستری بودم بخاطر آنزیم کبد ولی هر کاری کردن دهانه رحمم کلا ۲ سانت باز شد

چ ربطی داره به قدامی بودن؟؟؟

من بودم

سوال های مرتبط