من بودم
من پسرم قدامی بود و سزارین شدم دوسال پیش و الان دخترم خلفی
من سه تا بچه م قدامی بودن
مگه نمیشه با قدامی طبیعی زایمان کرد؟
منم اولی جفتم قدامی بود اورژانسی سز شدم . ۳ روز البته بستری بودم بخاطر آنزیم کبد ولی هر کاری کردن دهانه رحمم کلا ۲ سانت باز شد
چ ربطی داره به قدامی بودن؟؟؟
من بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.