ن قرص آسپرین هرچی مربوط ب غلظت خون باشه بمن گفتن نخورده باشی
نه ربطی نداره ولی حتما باید جواب سونو انتی رو ببری
من عصر دادم سلفری رو ناشتایی نمیخواد
چرا انقدر دیر داری سلفری میدی؟
سلفری ربطی ب غذا نداره من صبحونه خوردم رفتم ازمایش دادم
نیاز به ناشتایی نداره
نه اصلا نیازی به ناشتا بودن نداره هر ساعتی از روز هم بری ازت آزمایش میگیرن ،تازه اتفاقا شنیدم باید قبلش چیزی خورده باشی
شام بخور دختر خوب، صبحونه نخور
ناشتایی نمیخواد اصلا
نه نیاز به ناشتایی نداره اصلا
من ساعت ۳ بعدازظهر بعد انتی رفتم سلفری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.