برای ازمایش سلفری باید ناشتا باشم؟
شام نخورم؟؟

۹ پاسخ

ن قرص آسپرین هرچی مربوط ب غلظت خون باشه بمن گفتن نخورده باشی

نه ربطی نداره ولی حتما باید جواب سونو انتی رو ببری

من عصر دادم سلفری رو ناشتایی نمیخواد
چرا انقدر دیر داری سلفری میدی؟

سلفری ربطی ب غذا نداره من صبحونه خوردم رفتم ازمایش دادم

نیاز به ناشتایی نداره

نه اصلا نیازی به ناشتا بودن نداره هر ساعتی از روز هم بری ازت آزمایش میگیرن ،تازه اتفاقا شنیدم باید قبلش چیزی خورده باشی

شام بخور دختر خوب، صبحونه نخور

ناشتایی نمیخواد اصلا

نه نیاز به ناشتایی نداره اصلا
من ساعت ۳ بعدازظهر بعد انتی رفتم سلفری

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دنیز🤰💜 مامان دنیز🤰💜 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری