خانوما برای ازمایش سلفری باید ناشتا باشیم؟

۴ پاسخ

نیاز به ناشتایی نداری خیالت راحت

دکتر به من گفت ۴،۵ ساعت ناشتا باش بعد برو ازمایش، بنظرم زنگ بزن از ازمایشگاه بپرس که مطمئن شی

نه عزیزم باید صبحونه بخوری

نه عزیزم من عصر انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته سی‌ونهم بارداری