۲ پاسخ

من ۳۵ هفته بودم مجبورا ب سختی از تهران اومدم مشهد با قطار

عزیزم عدد دقیق نداره. هوایی که دیگه از ۳۲ هفته ریسک پارگی کیسه آب داره.
ماشین هم به مسافتش ربط داره. طولانی نباشه. یک ساعت یک بار هم بتونی راه بری. عقب ماشین هم بشینی.
توی هفته ی شما اگه سفر دور نری خیلی منطقی تره

سوال های مرتبط

مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد