۶ پاسخ

اگه همون ۵ بار حجمش خوبه اوکیه فک کنم

نه عزیزم دختر من نهایتا دوبار در روز و دکترش گفت مشکلی نداره

بستگی داره چقدر اب میخوره

دختر منم به خودش باشه ۳،۴ بار بیشتر نمیکنه حالا با زور میبرم ۵،۶ بار

دختر من سه بار بیشتر ادرار نمیکنه

اب کم میخوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان روشا🎀💖👑 مامان روشا🎀💖👑 ۳ سالگی