سلام جواب آزمایشم رو کسی بلده بهم بگه تا ۴ شنبه که میرم دکتر

تصویر
۴ پاسخ

گلم رژیم غذایی رو رعایت کن قندت بیاد پایین ، من قندم ۹۶ بود دکتر گفت بالاست برنج و ماکارونی و میوه های شیرین نخور ، رعایت کردم دوباره آزمایش دادم شد ۹۱

قندت بالاس و بخاطر تعداد زیاد گلبول سفید فکر میکنم عفونت داشته باشی

قندت لب مرزه

قند ناشتات بالاست
مقداری هم التهاب دیده شده که مهم نیست
در کل خوبه فقط قندت رو رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودی مامان مامان نخودی مامان هفته یازدهم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری