۱۳ پاسخ

اصلا از این رسما نداریم .نهایتش به بچه ها عیدی بدیم یه مبلغی همین

ما می‌گیریم تا بدیم 😂

والا اون به من میده😅
فقط روز مادره که براش هدیه میگیرم همین

واسه خواهرشوهرم ومادرشوهرم وبچهاش هرکدوم به تومن اوناهم چس تومن به بچم میدن

چه رسم مسخره ای دارید از قدیم رسم این بوده بزرگ ها به کوچیک ها عیدی بدن اونم که با این گرونی کمر شکن عیدی دیگه چیه این وسط

ما عیدی می‌گیریم

۱تومن مامانم
۱تومن مادرشوهرم
۲تا خواهرشوهر و ۳تا خواهرام هرکدوم ۷۰۰تومن
البته فقط تصمیم گرفته شده همسرم هنوز بهش پول ندادن

ما بهشون عیدی نمیدیم عیدی میگیریم😊

یه شومیز خریدم براش

سمت ما بزرگتر ها به بچه ها عیدی میدن

سه تومن دادم مادر شوهرم
سه تومن دادم مادرم
دوتومن به خواهر شوهرم .

من ۵ تومن پول دادم

ب مادرم تا حالا عیدی ندادم هر سال اونا ب من عیدی میدن ما فقط ب خواهرای شوهرم عیدی میدیم

سوال های مرتبط