شوهر من مث توهه😂😂میگ همه چی باید بانظم باشه تمیز باشه چهارماه پیش کل اشپزخونه و یخچال و فریزرو گاژو همشو شستم و پاک کردم الان دوباره میخوام اینکارو کنم شوهرم کیف میکنه😂😂
بعضیا خودشون تنبلن به ما میگن وسواس
خونه که تمیز نباشه انرژی منفی توش میمونه
من فقط میگممخوووشبحالت بخدا ی موهبته خدا بهت داده حالا من هرچقد تلاش میکنم اونجر باشم نمیتونم قبل زایمان اصلا اینجووور نبودما دستمال میکشیدممنظم الان هرچقدمکمد... تمیز نمیکنم باز ا نظرم انگاااار نانگار و کثیفه بنظرم وسواس منم ن شما😅
منم همینجورم
روزی ده دفعه یخچال تمیزمیکنم
لباسارو تا میزنم....وسواس هم ندارم ولی اینجوری حالم بهتره همه چی سرجای خودش باشه
نه عزیزم وسواس چیزی هست که خودت و اطرافیانت رو اذیت کنه مثلا کسایی که خیلی گیرن رو نجسی پاکی یا مثلا به دیگران گیر میدن اینجوری اینو نزار این و بشور ینی اون نظافتشون باعث آزار رسوندن به دیگران یا خودشون بشه در اون صورت میگن وسواس ولی اینکه آدم دلش بخواد خونه مرتب باشه و از تمیزیش لذت ببره ینی منظم بودن و تمیز بودن
اگه مثلا نظم کشوت بهم بریزه نتونی تمرکز کنی کارهات انجام بدی وسواسه در غیر این صورت نه
فقط دیوار رو چجوری طی میکشی؟
بعدشم سال یه بار همه خونه تکونی داریم
عزیزم منم به همچین آدمی میگم وسواس ..سعی من شل بگیری
آدمایی ک وسواس دارن همش انکار میکنن و میگن ما فقط تمیزیم..تا جوونی به فکر سلامتیت باش
من از کلمه وسواس بدم نمیاد با اینکه خیلی زودرنجم.....به منم میگن همه ولی من اهمیت نمیدم میگم خوبه که بگن وسواس بهتر از اینه که بگن کثافت
وااا این حرفا کدومه
سالی یبارو که همه انجام میدن
منممثل شمام همیشه خونمو سعی میکنم مرتب نگه دارم
مخصوصا کمددیواریا و کابینتا
هر یه مدت مرتب میکنم
الان برای خونه تکونی اکثر جاهای خونه مرتب بود جزیی فقط مرتب کردم
اصلا هم وسواس نیست
اینا وسواس ندیدن که بهت میگن وسواس
اتفاقا منم دیوارا رو با طی مخصوص دیوار تمیز کردم گفتم خاک گرفته
😮میگم دیوارارو چجوری طی میکشی؟نگو ک آب میزنی؟
متاسفانه به منم میگن وسواسی ولی من میگم این وسواس بودن نیست ما فقط زیادی مرتبیم و تمیز میکنم
زحمت نکش من پاک کردم دوباره نصب کردم😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.