پمپ درد نگرفتی ؟
حتما شیاف بذار راحت میشی خودتو عذاب نده
شیاف نمیذاری؟
عزیزم من الان با امروز ۱۰روزه هنوز خوب نشدم
شیاف بزار با مسکن بخور
برا سزارین هرچقدر راه بری بهتره دردت کمتر میشه
شیاف بزار
سز شدی؟
سزارین؟تقریبا من ۷ روز درد داشتم بخیه هامو که کشیدم دردام کم کم محو شد
وای نگو نترسون ما رو 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.