۹ پاسخ

ای دقیقا منم خیلی درد داشتم یه دفه دلم درد میگرف تا چن دقیقه ول نمیکردم خیلی دردش بد بود میگفتن طبیعیه تا سه روز ادامه داشت دیگه خداروشکر خوب شد .اصلا نمیتونستم بشینم یدفه دردش میومد سراغم

آره عزیزم طبیعیه ی کم تحملتا ببر بالا 😊

خدا را بلاخره زایمان کردی 😍قدم نورسیدت مبارک ان شاءالله خوش قدم و پر برکت باش عزیزم 💚🌸

بهتر شدی؟هر موقع دردت شدید شد هر دو ساعت میتونی بزنی من ک اینجوری میزدم از درد شدیدم آروم میشدم

عادی. مال جمع شدن رحم واس من که مثل درد زایمان میگرفت ول میکرد تا ده پونزده روز طول کشید

زن داداش من اینطور بود گفت دقیقا مثل درد زایمان بود و رفع نشد بعد مامای اونجا بهش گفتن از بچه ی دوم به بعد برای بعضیا اینطوری پیش میاد خودش خوب میشه

آره بابا طبیعیه
رحم داره جمع میشه و درد داره
من که هنوزم گاهی درد دارم

اره مسکن بخور

اره طبیعیه رحم دارم جمع میشه

اره شیاف دیکلو فناک ۱۰۰ بزن دردتو آروم میکنه من سر دخترم ک طبیعی زایمان کردم با خودم برده بودم یواشکی میزدم دردم ساکت میشد ب اونا بگی نمیدن نمیزارن بزنی

سوال های مرتبط