نه دخترمن دندون سومیش هم افتادداره درمیاد
سلام عزیزم متوجه شدم شما تو با سلام غرفه دارید و پنکه شارژی هم داشتید امسال هم میارید؟
من دندون آخری هاش تازه داره میاد نمیدونم طبیعیه الان؟
چجوری دندون بچه هاتون افتاده ، برا پسرمن ک خ سفته جاش فک نکنم تا بره مدرسه بیوفتن
اتفاقا منم میخواستم همین سوال را بپرسم پسرمن دندون جلوییش لق بود دکتر گفت میتونه یکسال دیگه نگه داره الان اومد لباس بپوشه بدپوشیده بود من اومدم کمکش کنم دندون توی دهنش تابیده بود بالا شوهرم باز کرد
اگه دندون زود در اورده زود تر میفته
دخترم خیلی دیر دندون در آورد تا یکسالگی دندون نداشت اولین دندونش هم هفت سالگی افتاد
واای من اینقدر دلم میخواد دندونا اریا بیافته بس که دندونا جلوش خرابه آسیا رو همشو درست کردم اینا رو دکتر گفت نمیخواد میافته خودش
واسه پسر منم دو تا پایین افتاد
واسه پسر منم افتاد چند روز پیش
نیوفتاده ولی سیاه شده دوتاش
نه زود نیست دختر من ۵ سالش که شد دوتا پایینیاش افتاد
پسرمن امشب یکیش لق شده
پسرجاریم چهارسالشه افتاده چنوقته یکی ازدندوناش
من اینجا دیدم بچه ها همین سنن افتاده
دندون دختر منم لق شده از پشتش داره درمیاد یدونه😍🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.