۴ پاسخ

گریه کن خالی بشی عزیزم من که خالی نمیشم هر چی گریه میکنم بازم بغض دارم
منم اون سحر که خبر آقا رو دادن فرداش رفتم زیر سرم آنقدر گریه کردم و حالم بد بود شک بود برای هممون
هنوز دلمون پره انگار

آخی عزیز م گریه کن خالی بشی

من دیروز شاید یک ساعت فقط گریه کردم😔😔

درکت می‌کنم یکم گریه کن خالی بشی

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی