۷ پاسخ

فک کنم الان دیگه نوبت ج ن گ خداست امشب آسمون خیلی وحشتناکه

رعدوبرقه عزیزم اگه تو کرجی

وای بد داره میزنه اصلا معلوم نیست دم عیدی چرا امسال اینجوری شدیم

مثلا دیشبی داشتم میخوابیدم چند تا شونم بالا سر می‌چرخیدن گفتم الان نزدیک همینجا رو میزنن انقد ک واضح بود 😂

ببین جانم صدا اونا خیلی خوب مشخصه شبیه رعد و برق نیس

چرا همه جا رعدو برقه الان ؟

کرجیا این صداها انفجار یا رعد برق؟؟؟؟

سوال های مرتبط