کاش هیچوقت همچین روزهایی رو تجربه نمیکردیم
اما چ فایده
با بی تدبیری کشور و ب ورطه ی جنگ کشوندن
خداپشت پناهتون🥲
عزیزم کجای شرقی منم شرقم سمت محلاتی جنگنده ها بالاسرمون بودم سکته کردم خدا به دادمون برسه
گلم شرق تهرانی
کجا را زد
وای مگه مذاکر نرفتن جنگنده که بالا سرماست که
هووووووووف انشالله نابود بشن
رفت از بالاسر ما هم رد شد
وای آره خداروشکر که رفت لامصب چه صدای وحشتناکی داره
من از صداش خیلی نمیترسم
انکار عادی شده برام
خودمو سپردم دست خدا چون از دست خودمکاری برنمیاد
اینجاهم هم بودن چندین بار رفتن صداش خیلی نزدیک بود آخر سرم صدای پدافند و انفجار
الهی ب حق فاطمه زهرا منهدم بشن
اره وحشتناکه صداااش
صدای پدافند هم در اومد اینم همینطور داره رو سرمون میچرخه
آره آلان کرج بعد ۴ روز دوباره زد دوبار
آره لعنتی صداشو ماهم داریم میشنویم خدا بخیر کنه معلوم نیست کدوم طرفو میخواد بزنه
کجا هستین
اره من بچه هام ترسیدن چسبیدن بغل من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.