مامانا امکان داره کیسه آب نشتی بده از کجا باید بفمهم

۳ پاسخ

ترشح تو هفته تو فک نکنم کیسه ابت باشه منم هفته تو بودم فک میکردم کیسه ابم پاره شده ترشح ابکی داشتم

من هم با همین افکار منفی هفته هامو گذروندم و الانم پشیمونم که چرا ذهنمو خسته کردم و لذت نبردم از بارداری

بو وایتکس میده... اول خودت خشک کن بعد دستمال بزار سرفه کن اگ اب یهو ریخت کیسه ابع ... تو هفتع شما ترشح زیاد طبیعیه فک میکنید ابه

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری