ترشح تو هفته تو فک نکنم کیسه ابت باشه منم هفته تو بودم فک میکردم کیسه ابم پاره شده ترشح ابکی داشتم
من هم با همین افکار منفی هفته هامو گذروندم و الانم پشیمونم که چرا ذهنمو خسته کردم و لذت نبردم از بارداری
بو وایتکس میده... اول خودت خشک کن بعد دستمال بزار سرفه کن اگ اب یهو ریخت کیسه ابع ... تو هفتع شما ترشح زیاد طبیعیه فک میکنید ابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.