سلام خوبین دکتر به من قرص آزیترومایسین ۵۰۰ داده میتونم استفاده کنم

۴ پاسخ

عزیزم رفتی سونو ؟

دکتر میدونست بارداری؟؟؟
چون من سرما خوردم رفتم دکتر فقط آموکسی سیلین داد و استامینوفن ساده
گفت اجازه خوردن دارو دیگه ای نداری

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

😂😂😂😐مگ دکتر بهت نداد که استفاد کنی میشه دکتر دشمنت باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی