۵ پاسخ

عفونتت خطرش برای بچه بیشتره و آزیترومایسین رو دکترا معمولا توی بارداری برای همچین شرایطی تجویز میکنن من گلودرد شدید داشتم دکتر برام نوشت و مشکلی هم پیش نیومد

عفونتت خطرناک تره

نخور آزیترومایسین🫤 چه دکتریه که نمیدونه ضرر داره این تو سه ماه اول

منم داشتم سفکسیم داد طرف ک الکی دکتر نشده قشنگم بخور عفونت خطرناکه

امن ترین انتی بیوتیک تو بارداری همینه. باید استفاده کنی خدایی نکرده عفونت به کلیه ات برسه برا بچه هم بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوی آسمانی💔 مامان دوقلوی آسمانی💔 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری