۴ پاسخ

واای اره خیلی بده دردش مخصوصا موقع درازکشیدن وبلندشدن

وااای آره منم پهلوهام درد میگیره که هر چند دقیقه جابجا میشم

آره دقیقا بچه ی منم قشنگ توی پهلوی چپمه همش میترسم یه جاشو له کنم😬

ولی خب من کلا نمیتونم خیلی روی یه پهلوم باشم در طول شب هزار بار جابجا میشم 🥲😢

لگنم خیلی درد می‌کنه

سوال های مرتبط