۵ پاسخ

عزیزم قند بارداری بیشترین علتش اختلال جفت تو هورمون های ترشح انسولینه هیچی هم نخوریم این میره بالا،ابان دیگه تا آخر بارداری انسولین میزنی و کنترلش میکنی

کدو سبز رنده کن تو ماست همراه غذا بخور زود میاره پایین

منم همین دردسرا دارم قند۲۴هفته خوب بودولی توخونه میگیرم بالاست روزی یکی متفورمین میخورم.همش استرس میگیرم

زن حامله خودش بکشه نمیتونه چیزی رو کنترل کنه مگه میشه جلوی بالا امدن شکم گرفت که بشه جلوی قند وفشار گرفت عجیبن واقعا درکشون نمیکنم من هرچی بگن اخرش کار خودم میکنم

دستگاه خانگی بالاتر حد معمول نشون میده

سوال های مرتبط