خاتوما قرص شیر افزا خوبه یا قطره

۷ پاسخ

من قرصش میخورم.

دکتر به من پودردادمثل شیرخشک

درکنار اینا سوپ جو و اش جو. و شربت شیره. اینا خیلی کمک میکنه. اب هویج اب سیب

قطره بهتره فکر کنم

قطرش خیلی بدمزه قرص بهتره

من قطرشو خوردم خوب بود

من قرصشو خوردم خوب بود ولی در کنارش هم باید تغذیه خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی