من قرصش میخورم.
دکتر به من پودردادمثل شیرخشک
درکنار اینا سوپ جو و اش جو. و شربت شیره. اینا خیلی کمک میکنه. اب هویج اب سیب
قطره بهتره فکر کنم
قطرش خیلی بدمزه قرص بهتره
من قطرشو خوردم خوب بود
من قرصشو خوردم خوب بود ولی در کنارش هم باید تغذیه خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.