به من گفت ۳۵هفته
۳۶هفته کامل ک شدی باید قطش کنی هم خودش هم ویتامین D ولی فولیک اسید و اهن زایمان کنی هم باید تا چندماه بخوری چون ممکنه کمخون بشی یاچیزی دکتر بم گف
برا منم گفت تا ۳۶هفته بخورم
ب من گفت تا آخر۳۵ بخور.
من تا ۳۷ هفته خوردم بعد دکترم گفت قطع کن دیگه نخور
تا۳۶اگه مشکل خاصی نباشه ..
اگه ن تا یک هفته قبل زایمان
دکتر به من گفت ۳۶هفته دیگه قطع کنم
من دوتا ميخوردم از امروز گفته يكي بخور از هفته 36قط كنم
۳۴بعدش باعث میشه خونریزی زایمانت زیاد شه
من اول ۳۷ قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.