نه همه نیازی نیست بخورن عزیزم
نه عزیزم همه نمی خورن وقتی یکی از شریان های رحمی خون رسانیش کمه دکتر آسپرین میده که خون رسانی درست انجام بشه اگر وضعیتت هاد نباشه ۸۰میدن
اگه یکم وخیم باشه ۱۰۰
منم میخوردم مشکلی نداشت
زیادیش خوب نی🥲
من از ۱۴هفته حدودا میخورم فشارم میرفت بالا.و برای خون رسانی بهتر ب جنین هم هستش
مناز اول میخورم
سابقه سقط داشتم
براي خونرساني بهتر به جنينه من از١٦هفته ميخورم
برای خون رسانی بهتر به جنین ، بستگی به نظر دکتر داره از چند هفتگی بده و کِی قطعش کنه
من ازاول بارداری میخورم برای خونرسانی بهتر ب بچس
از 7 هفتگی میخورم من برای خونرسانی بهتر ب جنین داد بهم گفت تا 34 هفته بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.