خانما اسپرین برای چیه باردارا برای چی میخورن ؟!

۶ پاسخ

خون رقیق میشه خونرسانی بهترمیشه

خون رسانی بهتر به جفت

واسه فشار بالا میخورم

من میخوردم تا سی و شش هفتگی برای دفع پروتئین

اونایی که وزنشون خیلی بالاست دکتر میده بخورن که خون لخته نشه تو پاشون به منم دکتر از اول بارداریم داده میخورم

خونرسانی به جفت و جنین

سوال های مرتبط

مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری