مامانا اسپرین رو برای چی میدن؟

۷ پاسخ

برا خون‌رسانی جنین ، من وزن جنینم‌‌کم‌بود بم‌داد

برای افرادی ک فشار شریان رحمی دارن تو سونو مشخص میشه خونرسانی ب بچه کمه و رشدش کم میشه اسپیرین تجویز میکنن چون عروق رو گشاد میکنه خونرسانی با سرعت بهتری انجام میشه

من چون غلظت خون داشتم دارم مصرف میکنم تا پایان ۳۶ هفته قطع میکنم دیگ

خون رو رقیق می‌کنه برا اونایی که مشکل خون رسانی دارن یا خونشون غلیظ هست من پلاکت خونم بالاس خونم غلیطه دکتر بهم داده

برای اینکه خون تو بدنت لخته نشه عزیزم

خونرسانی به جنین

برای خون رسانی بهتر به نوزاد

سوال های مرتبط

مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد