قرص اسپرين رو كي ميخوريد؟ ٢ تا باهم

۷ پاسخ

من یکی صبح یکی شب پریناتولوزیست بهم گفت اینطوری بخورم

من شبا میخوردم الان قطش کردم از هفته ۳۶

من میخورم ولی دکترم گفت حتما شبها بخور،چون خون رسانی ب جفت جنینم کمه.

من باهم موقع خواب میخورم

من شبا میخوردم

یکی صبح یکی شب

من بعد ناهار که به معده ام آسیب نبینه.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری