آزیترومایسن رو با شکم پر باید بدم یا خالی ؟؟؟؟؟

مای بی بی
کودک

۵ پاسخ

من خالی ...چون تا معده پرمیشه عق میزنه تمام محتویات معده بیرون میریزه

یه ساعت بعدغذا و ۲ساعت قبل شیر...روش نوشته..حتما بعدش آب بده چون غلیظه

نه عزیزم معده ش اذیت میشه ، تا الان دادی ؟

پر یه ساعت بعد از شیر بهش بده

پر.

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی