ن دکتر دخترمم گفت شروع کن
از فرنی شروع کنی بهتره منم پسرم از چهار ماهگی شروع کردو ولی با فرنی پودر آماده تو داروخانه ها هستش با آب جوشیده سرد شده درستش میکنم خیلی خوبه سرلاک ۶ماه به بالاست
بعد ۱۰روز از فرنی که گذشت میتونی حریره بادام بدی
من شروع کردم
شما باجی گفته دکترتون شروع کنی؟
ن زود تیست اما با سرلاک نباید شروع کنی
اگه دکتر گفته نه عزیزم، حتما رفلاکس داره، اما از مقدار خیلی کم و فرنی شروع کن فعلا بعد پوره سبزیجات تا کم کم به سوپ برسی
سرلاک قیمتش چنده الان
ن منم چهارماهگی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.