۱۰ پاسخ

برام مهم نیست دوسه سال دیگ بزرگ میشن دلتنگ همین کارای کوچیکشون میشیم بزار هرچقد میخاد جای انگشتش بمونه مگ چقدر کوچیک میمونیم

چیدمانت چرا 🤔 🤔 🤔 🤔 🤔

چقده فرشات خوشگله 🤭

اون دونفره رو جلو در کجا گذاشتین؟😂دستشویی؟

من خیلی حساس نیستم. معتقدم حالا لک نباشه کسی قرار نیست بهم جایزه بده😂 هر وقت حال داشتم تمیز میکنم

کابینتا سفید با شیشه پاک کن خب برق میوفته؟؟؟؟

من برام مهم نیست تازه نگام‌میوفته که جای دستای کوچولوش افتاده ذوقشو میکنم که همه جای خونه ردشو میذاره

تلویزیون هم همینههه همههه جا دستاش هست 😂😂😂 چرا مبل ها هر کدوم یه جاست

پسر منم همینجور ک دارم پاک میکنم دست میزاره باز کثیف میکنه

ماهم همینه ... حالا یکی سوال چرا مبل گذاشتی تو اشپزخونه😂

سوال های مرتبط