درسته میگن زایمان طبیعی پسر راحت تر ازدختره؟

۹ پاسخ

من مردمو زنده شدم

اتفاقا من برعکسشو شنیدم دختر راحت تره

هر کی گفته میخواسته ترقیبت کنه بری طبیعی😕😕

من سزارین شدم پسر اولم راحت بودم این یکی دختره با اینک سزارین بودم مرده مو زنده شدم میگن فرق داره

من شنیدم دختر راحتره پسر سختر

ن ربطی نداره

آره میگن ولی نمیدونم واقعیه یا نه

ربطی نداره به نظرم

فرقی ندارن که

سوال های مرتبط