پسرم سه ماهشه خلط داره چه شربتی میتونم بهش بدم؟

۳ پاسخ

شربت آیورامی خیلی خوبه یک هفته کامل بده بعد یک هفته هیچ اثری از سرفه و‌خلط نیست

قطره پلارژین

عزیزم تو این سن دکتر ببری چکاپ بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته سی‌ام بارداری