۵ پاسخ

جالا ما درگیر اینیم وزن بگیره،چیه این مادر بودن آخه

به نسبت سنش و صدکی که داده ینی درشته ولی چاق نیست که! تو بازه نرماله! اصلا چاقی برای نوزادی نیست سال ها بعد معلوم میشه

وزنش خوبه منم دخترم همین قدر بود تو این هفته به دنیا اومد شد 3200

الان هم نرماله کاملا
خیلی بالا نیست

عزیزم حتما به چاقی نیست یوقت میبینی قد بچه بلنده
همه می‌خوان بچه هاشون وزن داشته باشه
2100خیلی نیست الان

سوال های مرتبط