جالا ما درگیر اینیم وزن بگیره،چیه این مادر بودن آخه
به نسبت سنش و صدکی که داده ینی درشته ولی چاق نیست که! تو بازه نرماله! اصلا چاقی برای نوزادی نیست سال ها بعد معلوم میشه
وزنش خوبه منم دخترم همین قدر بود تو این هفته به دنیا اومد شد 3200
الان هم نرماله کاملا
خیلی بالا نیست
عزیزم حتما به چاقی نیست یوقت میبینی قد بچه بلنده
همه میخوان بچه هاشون وزن داشته باشه
2100خیلی نیست الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.