12هفته و سه روز برای آن تی دیر نیست؟

۷ پاسخ

بهترین موقع ش

نه عالیه

نه خووبه خیلی منم 12هفته3روز رفتم دکترم گفت .

نه تا اخر ۱۳ وقت داری

نه بابا عااالیه

بهترین زمانه همین 12 هفته تا سیزده

من دیشب رفتم ۱۱ هفته و ۱ روز

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته پسر🥰 مامان پسته پسر🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری