12 هفته 4روز رفتم جنسیت احتمالی گفت بهم
بزار یه چند روزی از 13هفتت بگذرع ک جنسیت مشخص باشه حتی. بزاری 13هفتع یه روز عالی
دکتر بهت میگه عزیزم به من گفت ۱۲ هفته تمام برو تاریخشم گفت چه روزی
از ۱۱هفته میتونی بری
دکتر من از۱۲ هفته و ۱ روز تا ۱۲ هفته و ۶ روز گفت وقت داری بری
من ۱۲ تمام رفتم
من فردا وقت دکتر دارم ۱۱ هفته وپنج روزممیشه اگه سونو ان تی نوشت هفته بعد برم انجام بدم خوبه؟!
تو هفته ۱۲ هر موقع بری خوبه
من ۱۲هفته تمام رفتم
۱۲هفته دوروز بهترین موق هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.