برای ان تی 12هفته تمام باید بری یا 12هفته و چند روز

۱۰ پاسخ

12 هفته 4روز رفتم جنسیت احتمالی گفت بهم

بزار یه چند روزی از 13هفتت بگذرع ک جنسیت مشخص باشه حتی. بزاری 13هفتع یه روز عالی

دکتر بهت میگه عزیزم به من گفت ۱۲ هفته تمام برو تاریخشم گفت چه روزی

از ۱۱هفته میتونی بری

دکتر من از۱۲ هفته و ۱ روز تا ۱۲ هفته و ۶ روز گفت وقت داری بری

من ۱۲ تمام رفتم

من فردا وقت دکتر دارم ۱۱ هفته و‌پنج روزم‌میشه اگه سونو ان تی نوشت هفته بعد برم انجام بدم خوبه؟!

تو هفته ۱۲ هر موقع بری خوبه

من ۱۲هفته تمام رفتم

۱۲هفته دوروز بهترین موق هست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا گل پسر🩵🩵 مامان دوتا گل پسر🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری