من12هفته و 3روز رفتم
از ۱۱هفته و خورده ایی تا قبل ۱۳هفتگی وقت داری برب
من ۱۲ هفته دو روز نوبت گرفتم به دکترم گفتم گفت خوبه این تایم
بهترین زمان ۱۲ هفته و دو روز
من 12و دوروز نوبت گرفتم دوشنبه😊🥲
من۱۱هفته۵روز رفتم سونو ۱۲هفته نشون داد🤷♀️
من ۱۱ و دو روز رفتم
از ۱۱هفته تا۱۳هفته زمان انتی هست
مثلا ۱۲ هفته و ۳ روز هم اوکیه
من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم
۱۲ هفته تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.