12هفته زمان خوبیه برا ان تی؟

۱۰ پاسخ

من12هفته و 3روز رفتم

از ۱۱هفته و خورده ایی تا قبل ۱۳هفتگی وقت داری برب

من ۱۲ هفته دو روز نوبت گرفتم به دکترم گفتم گفت خوبه این تایم

بهترین زمان ۱۲ هفته و دو روز

من 12و دوروز نوبت گرفتم دوشنبه😊🥲

من۱۱هفته۵روز رفتم سونو ۱۲هفته نشون داد🤷‍♀️

من ۱۱ و دو روز رفتم
از ۱۱هفته تا۱۳هفته زمان انتی هست

مثلا ۱۲ هفته و ۳ روز هم اوکیه

من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم

۱۲ هفته تمام

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری