کی میخابرید ان تی خودم 12هفته و4روز

۱۲ پاسخ

سونو انومالی چند هفته بریم خوبه؟

من ۱۲ هفته و یک روز رفتم

۱۲ هفته ۵ روز

من طبق گفته ی دکترم دقیقا دو هفته ی دیگه که روز اول هفته ی دوازدهم هستم باید برم

من ۱۱هفته و ۲روز رفتم

من ۱۲ هفته و دو روز

۱۰ روز دیگه به امید خدا
میشم ۱۲هفته و ۲ روز

من ۱۲ هفته و دو روز انشاءالله میرم☺️

من 11هفته و 6روز رفتم

وقت نگرفتم ولی میگن ۱۲هفته و ۳روز خوبه

دکترم ۱۲ هفته ۲ روز نوشته ک ۲۰ دی باید برم

من دوازده هفته و ۲. روز انشاالله به امیدخدا میرم انتی

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان دوتا گل پسر🩵🩵 مامان دوتا گل پسر🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری