۴ پاسخ

من قراز برم قاییم.

مگه‌ قرار نبود قایم بری؟؟

من دختر خالم چندروز پیش اونجا زایمان کرد خیلی تعریف میکرد میگف رسیدگی و ایناش خیلی بهتر از بیمارستان قائمه

زایمان

سوال های مرتبط