۴ پاسخ

سلام براش شربت بلارژین بخر برای سزفه عالی یه خورده دمنوش اویشن پونه دم. کن با عسل بهش بده بخور

یه فرنی نشاسته نداشتی ارد برنجم براش بزار با دارچین بخوره .نهال من از اول جنگ گرفته خوب شده اما سرفه روش مونده طفلی

عزیزم برای درد مسکن بده خیلی آرام میکنه گلو رو تصف وزنش استامینوفن شربت

یکم دیفن ساده بده دوو نیم‌سی سی

سوال های مرتبط