۳ پاسخ

آب سرد به هیچ وجه نخور تا چهل روز
فقط آب جوشیده ولرم ،چای ،آبمیوه هایی که نفاخ و سرد نباشه

عزیزم اب باید حتما اب جوشیده و ولرم بخوری اب خنک و سرد از داخل یخچال نخور
اگر بهتر نشدی قرص دایمیتیکون جویدنی هر ۸ ساعت دوتا بخور

آب سرد نخور . اگه میتونی ٱب میوه و چایی بخور

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولوم مامان علی کوچولوم ۳ ماهگی