ن ادم اینجوری میشه من فقط توشیدنی میخوردم رانی و ابمیوه و..
نه چه بدی داره
من بعد سزارین تا ۲۰ روز فقط چای کمرنگ میخوردم و یا اب ولرم . اب سرد باعث میشه شکم بزرگ بمونه
طبیعیه منم بودم آبمیوه طبیعی هم بخور
تبریک میگم عزیزم خوش قدم باشه ولی سعی کن بیشتر چایی و آب میوه بخوری آب سرد اصلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.