مامانا سزارین کردم مدام اب میخورم بده

۵ پاسخ

ن ادم اینجوری میشه من فقط توشیدنی میخوردم رانی و ابمیوه و..

نه چه بدی داره

من بعد سزارین تا ۲۰ روز فقط چای کمرنگ میخوردم و یا اب ولرم . اب سرد باعث میشه شکم بزرگ بمونه

طبیعیه منم بودم آبمیوه طبیعی هم بخور

تبریک میگم عزیزم خوش قدم باشه ولی سعی کن بیشتر چایی و آب میوه بخوری آب سرد اصلا نخور

سوال های مرتبط