من چند تا شیر خشک از نان،اپتامیل و ببلاک ال آف ،ببلاک کامفورت دخترم وزن نمیگیره بی قراری میکنه دیروز دکتر اپتامیل پپتی نوشت گفت خودت مزه نکن بده کم کم بخوره با همون ببلاک ال آف قاطی کن بده بخوره خدا کنه ج بده هنوز نفهمبدم کدوم شیرخشک خوبه
خانمها اپتامیل بهتره یا نان ؟؟ من میخوام نی نی تپلی بشه
الان اپتامیل میدم
اره اپتامیل هم هفته پیش من خریدم ۲۱۸ دو روز پیش شوهرم خرید ۲۸۰
با کد ملی اینقدر میوفته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.