۲ پاسخ

من دارم پایین آورد ولی نه خیلی. مشکل زردی دختر من از شیر خودم بود. شیرخشک کمکی دادم بهش خوب شد

اره من دادم ۵ روز هر روز سه مرتبه ۶ قطره واقعا کمک کننده بود در کنارش تند تند شیر بده بهش که ادرار کنه و جاشم خنک نگه دار

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی