۳ پاسخ

پسر من هم کم خونه هم ویتامین د کم دارع
آهن روزی 2سیسی
هم آد میدم
هم ویتامین د 3
از هر کدوم یک سیسی

۱ سیسی

۱سیسی ولی دکتر پسرم گفت کم خونه از زیرچشماش گفت بعد گفت موقت ۱ماه ۱ونیم سی‌سی بده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان کوچولوچیییی مامان کوچولوچیییی ۷ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی